۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۲۱

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری بیان کرد؛

لزوم توسعه ورزش همگانی و حرفه‌ای در بین کارگران

لزوم توسعه ورزش همگانی و حرفه‌ای در بین کارگران

شهرکرد-مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: باید از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود برای توسعه ورزش همگانی و حرفه‌ای در بین قشر کارگر استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود سلیمی ظهر امروز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیأت ورزش کارگری استان با اشاره به اهمیت و لزوم بهره‌گیری جامعه کارگری چهارمحال و بختیاری از خدمات ورزشی مطلوب و مدون اظهار کرد: باید از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل موجود برای توسعه ورزش همگانی و حرفه‌ای در بین قشر کارگر استفاده شود.

وی با اشاره به نقش کارگران در توسعه و آبادانی کشور تصریح کرد: کارگران اقتصاد یک کشور را می‌سازند و جایگاه مهم و تأثیرگذاری را در پیشرفت و سازندگی کشور را برعهده دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نشاط و شادابی را لازمه زندگی انسان برشمرد و افزود: توسعه ورزش همگانی در ایجاد نشاط در جامعه نقش بسزایی ایفا کند و کارگران ورزشکار با حس نشاط و شادابی بیشتر می‌توانند در عرصه سازندگی و تولید کشور قدم بردارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی و توسعه فرهنگ ورزش در بین جامعه کارگر خاطرنشان کرد: کارگران از استقامت بدنی و توانایی جسمی بالایی برخوردار هستند و می‌توانند در میادین ملی و بین‌المللی عناوین برتر را کسب کنند.

کد خبر 6259115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha